dentistsnearby-covid-19   dentsplysirona-malaysia-dentistsnearby  StraumannGroup Logo Certified Partner RGB 1   AI logo 400x200 

search-dentists-malaysia

Bagaimana untuk mengendalikan hal kecemasan braces & pemakaian braces untuk orang dewasa

Anda harus tahu bila anda perlu segera menghubungi doktor.

Bila ada masalah dengan braces, ialah boleh jadi kecemasan. Dan setiap Dentist di Malaysia mempunyai cara yang berbeza dengan cara bagaimana mereka menyelesai kan masalah yang timbul. Ada yang berjumpa pesakit walaupun pada hujung minggu, ada yang menyuruh anda untuk menunggu hingga isnin untuk datang.</p>

Ada sestengah klinik yang ada nombor kecemasan yang boleh di hubungi dan anda akan di sambung kan pada pengurus rawatan, yang biasanya anda perlu tunggu hingga klinik bukak untuk berjumpa doktor. Ada yang kena kan caj untuk hal kecemasan, ada yang tidak. kita perlu terima hakikat, yang braces di pasang pada gigi, dan sebagai doktor gigi, kami mahukan rawatan tersebut bertahan selama mungkin.

Tapi ada keadaan di mana ‘bracket’ - besi braces yang di pasang pada gigi - akan tercabut, jadi dari situ sekurang nya doktor dapat menganggar kan&nbsp;&nbsp;berapa banyak bahan lekatan yang perlu di gunakan. Jadi kadang kala, bila anda makan makanan yang keras dan membuat aktiviti lain, ia mungkin akan menyebabkan bracket anda tercabut atau wayar yang terkeluar dari bracket dan mencucuk gusi anda.

Bila itu terjadi, kami mahu pesakit tahu yang mereka boleh hubungi kami untuk mendapat kan bantuan. Tak perlu rasa serabut untuk masalah yang boleh di selesaikan dengan mudah ni. Anda boleh menghantar pesanan teks atau terus hubungi kami, dan kami boleh menetap kan masa untuk anda berjumpa doktor, walaupun selepas waktu pejabat.

BACA LEBIH LANJUT DI SINI : Bagaimana untuk mengendalikan hal kecemasan braces & pemakaian braces untuk orang dewasa

 

×

dentistsnearby-newsletter-subscribe-150px-for-web

! IMPORTANT ! Check Your Email

Info Pergigian Exclusive Di Emel Anda!
Exclusive Dental Updates / Offers In Your Inbox!